Založ si blog

Archív: júl, 2023

Ortieľ

„Medzi reálnym svetom a produktom fantázie už nevedie jasná hranica. Na nebi sú teraz dva mesiace. A tie sa sem dostali zo sveta fikcie.“ Haruki Murakami I. Zobudil som sa, a hneď som vedel, čo mám robiť, lebo ma zobudilo svedomie mojich priateľov. Usadilo sa mi v hrudi ako nevyslovené slovo a prosí o oslobodenie. Dnes to ale s priateľmi vyriešime. Rozsudok oslobodzuje. Raz […]

Pokračovanie článku

Čakanie na Nato (fraška)

Takmer prázdna scéna. V jej strede stojí osamelá vŕba. Po piatich minútach prichádzajú na scénu z rôznych strán Vojak a Mierotvorca. Postavia sa vedľa seba, čelom do hľadiska. Po príchode sa nehýbu, nepozerajú sa na seba, hľadia len do hľadiska. VOJAK: Je to zbytočné. MIEROTVORCA: Začínam na to veriť. Dlho som tej predstave odolával. Hovoril som si, Miero, maj […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štefan Ziegler

Manipuláciou k jednotným potrebám a mieru

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 62202x
Priemerná čítanosť článkov: 1728x

Autor blogu

Kategórie